fredag 29 september 2017

Välkommen helgen!

Välkommen härliga helg!! 


Är så trött att jag skulle kunna somna bums! Senaste veckorna med utvecklingssamtal och utbildningar har tagit ut sin rätt. När kommunen dessutom lägger en studiedag till 16.30 en fredag är man än mindre människa än vanligt när man kommer hem efter en arbetsvecka! MEN, vad jag känner mig nöjd med dagen ändå! 

Jag och kollegan Ulrika har fått förmånen att hålla i trådarna hela dagen. Första passet ägnade vi år IUP. Ullis pratade om den nya IUP-blanketten från Skolverket och jag fick berätta om hur jag jobbar med IUP-passen och elevledda utvecklingssamtal. 

Resten av dagen har vi fått implementera Infomentor hos våra kollegor. Steg för steg, en liten bit på vägen. Känner mig väldigt taggad inför fortsättningen, men först helg, helg, helg!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!